اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان مصنوعات پلاستیکی و اسباب بازی شیراز

اجلاس عمومی سال ۱۴۰۲ اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان مصنوعات پلاستیک ، اسباب بازی و ظروف یکبار مصرف شیراز

با استعانت از پروردگار بلند مرتبه و در سایه عنایات امام زمان (عج) عصر سه شنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ مصدف با سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و میلاد با سعادت امام جفر صادق (ع) ، اجلاس عمومی اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان مصنوعات پلاستیکی ، اسباب بازی و ظروف یکبار مصرف شیراز با همکاری و حمایت های مدیر عامل محترم و کارکنان زحمتکش شرکت صنعت سازان (لیمون) و زحمات بی شائبه هیئت مدیره و کارمندان اتحادیه و با حضور اعضاء تحت پوشش، روسای محترم اتحادیه های صنفی و مهمانان لشکری و استانی در سالن همایش های بین المللی اتاق اصناف مرکز استان فارس برگزار گردید.

با نوای ملکوتی آیاتی چند از کلام الله مجید که توسط قاری خوش صوت آقای فصیحیان تلاوت گردید و سرود جمهوری اسلامی ایران اجلاس اتحادیه به صورت رسمی آغاز گردید.

پس از قرائت آیاتی چند از قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی ، مجری برنامه با تبریک میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و میلاد امام جعفر صادق علیه السلام، به مهمانان و اعضاء اتحادیه خیر مقدم گفته و برنامه های همایش آغاز گردید.
یکی از مهمترین بخش های همایش های سالانه اتحادیه ، سخنان ارزشمند ریاست اتاق اصناف مرکز استان فارس می باشد ؛ در این همایش جناب آقای خسروفرد ضمن تبریک ایام خجسته میلاد پیامبر اسلام ، از زحمات هیئت مدیره فعلی اتحادیه تقدیر به عمل آورده و در خصوص اهمیت شرکت اعضاء صنف در انتخابات هیئت مدیره و بازرس اتحادیه سخنانی ایراد نمودند و با تاکید بر انتخاب افراد با صلاحیت توسط اعضاء که بتوانند ادامه دهنده راه هیئت مدیره گذشته اتحادیه باشند سخنان خود را خاتمه دادند.
در ادامه برنامه گروه نورالحرم شیراز با اجرای سرود در مدح اهل بیت نبوت و امامت به زیبائی هرچه تمام تر فضای اجلاس را عطرآگین ساخت.
چناب آقای شرقی ریاست اتحادیه پس از خیر مقدم به حضار و تبریک میلاذ پیامبر معظم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) با تشکر از مدیرت و کارگران زحمتکش شرکت صنعت سازان (لیمون) و همچنین جناب آقای بافتی مدیر فروش شرکت و جناب آقای گزمه نماینده شرکت سخنان خود را آغاز نمودند. گزارش عملکرد سال ۱۴۰۱ اتحادیه و تلاش هائی که برای اعتلای این صنف در این سال صورت پذیرفت برای حضار قرائت گردید. بنا به برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرس اتحادیه در تاریخ ۱۹ مهر ماه با معرفی کاندیداهای تایید صلاحیت شده ، از کلیه اعضاء جهت رای دادن به کاندیداهای اصلح دعوت به عمل آوردند. در ادامه تذکراتی در خصوص ویرایش اینتاکد مالیاتی مطابق با فعالیت صنفی و همچنین اهمیت پرداخت حق عضویت ایراد گردید. در انتها با آرزوی سلامت و موفقیت در کسب و کار برای اعضاء سخنان ایشان خاتمه یافت.
گروه نور الحرم شیراز نوبت دوم اجرای خود را با سرود در وصف شیراز انجام داده و حضار را شادمان نمودند.
در ادامه برنامه با اهدای لوح تقدیر از زحمات سالهای گذشته اعضاء هیئت مدیره و کارمندان اتحادیه تقدیر و تشکر به عمل آمد . ضمن آنکه با اهدای لوح از پشتیبانی و همکاری های ریاست سابق اتاق اصناف و دستیار استاندار در امور اصناف جناب آقای سید محمود هاشمی و عضو سابق هیئت رئیسه جناب آقای ناصر مهرتاش قدر دانی به عمل آمد.

پس از آن جناب آقای سید محمود هاشمی با بیانات خود حضار را مستفیذ نمودند. این چهره ماندگار اصناف کشور پس از تبریک عید میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) از تلاش های هیئت رئیسه جدید اتاق اصناف و به خصوص جناب آقای خسرو فرد تشکر نمودند. در ادامه جناب آقای هاشمی اهمیت شرکت اعضاء اتحادیه در انتخابات و همچنین استفاده هیئت مدیره جدید از نظرات پیشکسوتان و هیئت مدیره قبلی را گوشزد نمودند.

در ادامه اجلاس جناب اقای دکتر حدادی ریاست سازمان امور مالیاتی بلوار جمهوری طی کلاس آموزشی سخنانی در خصوص مسایل مربوط به امور مالیاتی و نحوه محاسبه مالیات بر در آمد اصناف ایراد نمودند . جناب آقای حدادی بر نگهداری اسناد و مدارک مالی واحد صنفی و همچنین انضباط مالیاتی در واحد صنفی تاکید نمودند ضمن آنکه عدم استفاده غیر تجاری و متفرقه از دستگاه پوز یکی دیگر از تاکیدات ایشان بود.
در انتهای بر نامه با حضور نمایند شرکت لیمون جناب اقای احمد گزمه و همچنین نمایندگان این شرکت در استان فارش جناب آقای غلامرضا صحرائی و جناب آقای مجید فرهنگیان به ۳۰ نفر از حضار طی قرعه کشی هدایائی از محصولات شرکت لیمون اهدا نموده و کلیه حضار و مهمانان جهت پذیرائی و صرف شام تالار اجلاس را ترک نمودند.
مراسم قرعه کشی با حضور جناب آقای گزمه نماینده شرکت لیمون
پیمایش به بالا