اجلاس عمومی سال ۱۴۰۰ اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان مصنوعات پلاستیک ، اسباب بازی و ظروف یکبار مصرف شیراز

با استعانت از پروردگار بلند مرتبه و در سایه عنایات امام زمان (عج) صبح روز جمعه مورخه ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ در آستانه میلاد با سعادت هشتمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) ، اجلاس عمومی اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان مصنوعات پلاستیکی ، اسباب بازی و ظروف یکبار مصرف شیراز با همکاری و حمایت های مدیر عامل محترم و کارکنان زحمتکش شرکت صنعت سازان (لیمون) و زحمات بی شائبه هیئت مدیره و کارمندان اتحادیه و با حضور اعضاء تحت پوشش، روسای محترم اتحادیه های صنفی و مهمانان لشکری و استانی در سالن همایش های بین المللی اتاق اصناف مرکز استان فارس برگزار گردید.

در ابتدای جلسه و پیش از شروع رسمی اجلاس، به پاسداشت بیش از هفت سال حمایتهای مالی شرکت صنعت سازان تولیدکننده لوازم خانه و آشپزخانه لیمون و جهت تقدیر از مدیر عامل و کارگران زحمتکش این شرکت خاطراتی چند از کلیپ ها و تبلیغات شرکت لیمون از گذشته تا به امروز به سمع و نظر شرکت کنندگان رسید.

 

همچنین در کلیپی کوتاه بخشی از فعالیتهای هیئت مدیره و کارمندان اتحادیه به همراه سخنان ارزشمند جناب آقای هاشمی ریاست محترم اتاق اصناف مرکز استان فارس در تقدیر از فعالیت های انجام شده توسط رئیس اتحادیه جناب آقای شرقی و سایر هیئت مدیره اتحادیه جهت حضار بر روی پرده نمایش داده شد.

 

با نوای ملکوتی آیاتی چند از کلام الله مجید که توسط قاری خوش صوت آقای فصیحیان تلاوت گردید و  سرود جمهوری اسلامی ایران اجلاس اتحادیه به صورت رسمی آغاز گردید.

 

 

پس از قرائت آیاتی چند از قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی ، مجری برنامه با تبریک میلاد با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام، به مهمانان و اعضاء اتحادیه خیر مقدم گفته و برنامه های همایش آغاز گردید.

 

 

 

اولین برنامه اجرای سرود توسط گروه نورالحرم شیراز در مدح اهل بیت نبوت و امامت , در نعت امام رضا (ع) و احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) به زیبائی هرچه تمام تر فضای اجلاس را عطرآگین ساخت.

 

 

چناب آقای شرقی ریاست اتحادیه پس از خیر مقدم به حضار و تبریک میلاذ ثامن الحجج (ع) در ابتدا پیرامون سالهای گذشته که به واسطه کرونا اجلاس به صورت مچازی برگزار می گردید و همچنان تبعات سهمگین شیوع این بیماری بر کسب و کارها و از سوی دیگر قدردانی از زحمات کادر درمان؛ سخنانی بیان نمودند. در ادامه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۰ و تلاش هائی که برای اعتلای این صنف در این سال صورت پذیرفت برای حضار قرائت گردید. در انتها با توجه به انتخابات هیئت مدیره و بازرس اتحادیه در سال ۱۴۰۱ از همکارانی که در خود توان ادامه حرکت رو به پیشرفت اتحادیه و دفاع از حقوق کلیه اعضاء را می بینند درخواست نمودند که برای انتخابات قدم جلو گذارند و از کلیه اعضاء جهت رای دادن به کاندیداهای اصلح دعوت به عمل آوردند.

 

 

مطابق با سنوات گذشته یکی از مهمترین بخش های همایش سالانه آموزش مسایل صنفی توسط نماینده موسسه آموزش و پژوهش اصناف و بازرگانان فارس بود که با توجه به تقارن این اجلاس با خرداد ماه و زمان ارائه اظهارنامه های مالیاتی توسط صنوف ، نائب رئیس اتاق اصناف فارس جناب آقای ناصر مهرتاش آخرین دستورالعمل ها و بخشنامه های چگونگی تنظیم اظهارنامه های مالیاتی و نحوه پرداخت مالیات ۱۴۰۰ را جهت حضار تشریح نمودند؛ که در همین رابطه جناب آقای حدادی ریاست سازمان امور مالیات و دارائی شعبه بلوار رحمت با توضیحات خود حضار را بهره مند ساختند.

 

 

در ادامه برنامه جناب آقای دوکوهکی فرمانده بسیج اصناف بیاناتی چند در خصوص تهدیدهای موجود و دشمنی های دولتهای غربی با ملت و کشور ایران ایراد نمودند و حضار را دعوت نمودند که با دقت نظر در اتفاقات پیش آمده (از جمله انتشار فیلم های سیاه نمایانه و اشاعه ایران هراسی) و با بصیرت انقلابی دست دشمنان انقلاب را از این مرز و بوم کوتاه نگه دارند.

 

 

 

گروه نورالحرم شیراز در اجرائی دل انگیز با ستایش اهل بیت نبوت و امامت و همچنین مدح مولای متقیان حضرت علی (ع) حضار را به فیض رسانند.

 

 

یکی از مهمترین بخش های همایش های سالانه اتحادیه ، سخنان ارزشمند جناب آقای هاشمی ریاست اتاق اصناف مرکز استان فارس می باشد ؛ که در این اجلاس نیز ایشان مطالبی حکیمانه در خصوص مسائل حال حاضر اصناف ، افزایش چند برابری جریمه تخلفات صنفی و الزام درج قیمت اجناس و خدمات برای حضار ایراد نمودند. ایشان تاکید نمودند که با اجرای صحیح درج قیمت خدمات و کالاها می توان از بسیاری تخلفات صنفی دوری نمود.

 

در انتهای برنامه تعدادی از حضار هدایائی ویژه از طرف شرکت لیمون و طی قرعه کشی ، از دستان جمعی از مهمانان و بزرگان اصناف و نمایندگان شرکت لیمون در استان فارس دریافت نموده و کلیه حضار و مهمانان جهت پذیرائی و صرف نهار تالار اجلاس را ترک نمودند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *