اجلاس عمومی سال ۱۳۹۷ اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان مصنوعات پلاستیک ، اسباب بازی و ظروف یکبار مصرف شیراز

تالار بهشت زندگی آماده سازی همایش

با استعانت از پروردگار بلند مرتبه و در سایه عنایات امام زمان (عج) صبح روز جمعه مورخه ۹۷/۱۲/۰۳ در آستانه میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و با گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، اجلاس عمومی اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان مصنوعات پلاستیکی ، اسباب بازی و ظروف یکبار مصرف شیراز با همکاری مدیر عامل محترم و کارکنان زحمتکش شرکت صنعت سازان (لیمون) و زحمات بی شائبه هیئت مدیره و کارمندان اتحادیه و با حضور گسترده اعضاء و مهمانان لشکری و استانی در تالار بهشت زندگی برگزار گردید.

 

 

در ابتدای جلسه قاری محترم قرآن کریم جناب آقای فصیحیان با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید مجلس را عطر آگین ساخت و در ادامه با نوای سرود جمهوری اسلامی اجلاس آغاز گردید.

 

 

 

 

پس از قرائت آیاتی چند از قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی ، مجری برنامه با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا و گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، به مهمانان و اعضاء اتحادیه خیر مقدم گفته و برنامه های همایش آغاز گردید.

 

 

 

 

در ادامه برنامه حاج قدرت الله محمدی از اعضاء هیئت مدیره اتحادیه به بیان اشعاری چند در باب منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) فضای همایش را عطر آگین نمودند.  پس از صحبتهای جناب آقای محمدی، شرکت کنندگان در همایش به اقامه نماز و پذیرائی پرداختند.

 

 

 

 

در ابتدای بخش دوم برنامه های همایش جناب آقای ناصر مهرتاش معاون اتاق اصناف استان فارس و نماینده مرکز آموزش و پژوهش اصناف نسبت به آموزش در خصوص قوانین نظام صنفی ، نحوه تنظیم اظهارنامه و عملکرد سالانه مالیاتی جهت ارائه به اداره دارائی ، پرداختند.

 

 

 

 

در ادامه برنامه سرهنگ بنائی فرمانده بسیج اصناف استان فارس با سخنان شیوای خود حضار را مشعوف نمودند.

 

 

پس از سخنان شیوای جناب سرهنگ بنائی جناب آقای عبدالمحمد شرقی ریاست محترم اتحادیه به ارائه گزارش سالانه عملکرد اتحادیه پرداختند. جناب آقای عبدالمحمد شرقی ریاست اتحادیه پس از تبریک به مناسبت مبلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تشکر از جناب آقای محرم عابدینی مدیر عامل شرکت صنعت سازان (لیمون) و کارکنان زحمتکش زیر مجموعه این شرکت به دلیل همکاری در برگزاری چنین همایش با شکوهی ، به گزارش عملکرد اتحادیه طی سال ۱۳۹۷ پرداختند. ایشان در خصوص فشرده گی فعالیت های صنفی و اداری در سالی که گذشت پرداخته و گزارش اجمالی از انتخابات هیئت مدیره و بازرس اتحادیه ، شرکت در هشتمین نمایشگاه لاستیک و پلاستیک و ماشین آلات وابسته ، دستورالعملها و بخشنامه هائی که در سال جاری به اتحادیه ارسال گردیده و … به سمع مهمانان و اعضاء اتحادیه رساندند و به صورت مجدد اعلام نمودند که کلیه اخبار ، دستورالعملها و بخشنامه ها بر روی سایت اتحادیه موجود می باشد، همچنین از اعضاء خواستند که با پرداخت به موقع حق عضویت کارمندان و مسئولان اتحادیه را در خدمت رسانی هرچه بهتر به همکاران گرامی یاری نمایند. ضمن آنکه همچون سال قبل از پیشکسوت های صنف خواستند که با همکاری هیئت مدیره زمینه انتقال مکان اتحادیه به محلی دیگر را فراهم آورند. با توجه به انتخابات صورت گرفته جناب آقای شرقی به معرفی هیئت مدیره و بازرس منتخب پرداخته و از ایشان خواستند که به پیشگاه حضور بیایند و حضار منتخبان هیئت مدیره و بازرس اتحادیه را تشویق نمودند.

 

 

 

در ادامه برنامه جناب آقای سید محمود هاشمی رئیس اتاق اصناف استان فارس بیاناتی در خصوص مشکلات صنوف و مسایل صنفی پرداختند.

 

 

 

 

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از خانواده های معظم شهیدان ، جانبازان و ایثارگران و جمعی از پیشکسوتان صنف با تقدیم لوح قدردانی گردید.

 

 

همچنین در این بخش لوح تقدیر و تشکر هیئت مدیره اتحادیه از جناب آقای محرم عابدینی مدیر عامل محترم شرکت صنعت سازان (لیمون) و کارگران زیرمجموعه ایشان به نمایندگان شرکت در استان فارس آقایان غلامرضا صحرائی و مجید فرهنگیان تقدیم گردید. در انتهای این بخش در حرکتی غیر منتظره نمایندگان شرکت صنعت سازان (لیمون) از زحمات جناب آقای عبدالمحمد شرقی رئیس اتحادیه که در برگزاری همایش سالانه زحمات بی شائبه ای طی چند سال گذشته کشیده بودند ، تقدیر و تشکر ویژه به جا آوردند.

 

پس از تقدیر و اهداء لوح ؛ مسئولان اتحادیه و نمایندگان شرکت صنعت سازان (لیمون) در استان فارس طی قرعه کشی به تعدادی از حضار جوایزی از طرف شرکت صنعت سازان اهداء نمودند.

 

در پایان اجلاس مهمانان و شرکت کنندگان در همایش به صرف نهار پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *