اجلاس عمومی سال ۱۳۹۶ اتحادیه صنف سازندگان و توزیع کنندگان پلاستیک و اسباب بازی فروش شیراز

با استعانت از پروردگار بلند مرتبه و  در سایه عنایات امام زمان (عج) روز جمعه مورخه ۹۶/۱۱/۲۰ همزمان با دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی،  اجلاس عمومی اتحادیه صنف سازندگان و توزیع کنندگان پلاستیک و اسباب بازی فروش شیراز با همکاری مدیر عامل محترم و کارکنان زحمتکش شرکت صنعت سازان (لیمون) و زحمات بی شائبه هیئت مدیره و کارمندان اتحادیه و با حضور گسترده اعضاء و مهمانان لشکری و استانی در تالار بهشت زندگی برگزار گردید.

 

در ابتدای جلسه قاری محترم قرآن کریم جناب آقای فصیحیان با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید مجلس را عطر آگین ساخت و در ادامه با نوای سرود جمهوری اسلامی اجلاس آغاز گردید.

 

 

ابتدای جلسه جناب سرهنگ جوکار مدیریت محترم اداره کل اماکن عمومی نیروی انتظامی با سخنان خود جمع حاضر را به فیض رساندند.

 

 

 

در ادامه جناب مهندس فروغان نائب رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس و نماینده مرکز آموزش و پژوهش اصناف به آموزش قوانین نظام صنفی و مسائل مربوط به اصناف به حضار پرداختند .

 

 

پس از صحبت های جناب مهندس فروغان پانزده دقیقه از حضار پذیرائی صورت گرفت و پس از پذیرائی جناب سرهنگ بنائی فرمانده بسیج اصناف استان فارس با سخنان شیوای خود حضار را مشعوف نمودند.

 

 

 

 

در ادامه مجری برنامه به قرائت منشور اخلاقی اعضای اتحادیه صنف سازندگان و توزیع کنندگان پلاستیک و اسباب بازی فروش شیراز پرداختند؛ که متن منشور اخلاقی به شرح زیر می باشد :

 

به نام خدا

منشور اخلاقی اعضای تحت پوشش اتحادیه صنف
سازندگان و توزیع کنندگان ظروف پلاستیک و اسباب بازی فروش شیراز

          ما اعضای اتحادیه ای هستیم که بر اساس مبانی اعتقادی و اخلاقی اسلام و با حفظ هویت ملی همسو با تحولات قوانین نظام صنفی کشور به عنوان یک فرد صنفی خدمت رسان در تعامل با مشتریان مرتبط در سطح منطقه ای و ملی ، با ایمان به اراده خالق هستی و در جهت حفظ کرامت انسانی خود را پایبند به منشور اخلاقی با مفاد زیر می دانیم :

۱- همیشه و در همه حال خود را در محضر خدا و او را در هر حال ناظر بر اعمال و رفتارمان می دانیم .

۲- تقوا و پرهیزگاری را به عنوان معیار کرامت و برتری انسانها در پیشگاه خداوند و عامل رستگاری ، در تمام امور رعایت می نمائیم.

۳- احترام به قانون ، برخورداری از وجدان کاری  و رعایت موازین شرعی را سر لوحه فعالیت های صنفی خود می دانیم.

۴- با رعایت نظم و انظباط ، وقت شناسی و مسئولیت پذیری آماده ارائه خدما ت به همگان هستیم.

۵- ما بر این باوریم که مشتریان سرمایه واقعی هستند ، شخصیت و جایگاه ایشان در فرآیند ارتباطات متقابل ، محفوظ خواهد ماند.

۶- مشارکت در تصمیم گیری و تشریک مساعی در راستای تحقق اهداف عالی قانون گذار ، فرهنگ جاری این واحد صنفی می باشد.

۷- احترام به مشتری و همکاران را بخشی از وظایف انسانی ، اسلامی و قانونی خود بر می شماریم و اهتمام به این امر را احترام گذاشتن به شخصیت والای انسانی خود و دیگران می دانیم .

۸- خدمات خود را با کیفیت مطلوب و به شیوه ای مناسب و نوین در اختیار مشتریان قرار داده و وظیفه  داریم تا در حوزه کاری خود هرگونه اطلاعات مورد نیاز آنان را به سرعت و با توجه به قوانین و مقررات برای آنان فراهم آوریم و از اتلاف وقت آنان خودداری می نمائیم.

۹- رعایت عدالت ، انصاف ، وفای به عهد و حسن خلق را در اجرای وظایف صنفی ، اصولی تفکیک ناپذیر از شخصیت و منش خود می دانیم و بر این باوریم که مبنای ارزیابی فعالیت های ما نظرات و میزان رضایت مشتریان است .

 

پس از قرائت منشور اخلاقی جناب اقای عبدالمحمد شرقی ریاست محترم اتحادیه به ارائه گزارش سالانه عملکرد اتحادیه پرداختند. جناب آقای عبدالمحمد شرقی ریاست اتحادیه پس از تبریک به مناسبت دهه پرفروغ فجرانقلاب اسلامی با تشکر از جناب آقای محرم عابدینی مدیر عامل شرکت صنعت سازان (لیمون) و کارکنان زحمتکش زیر مجموعه این شرکت به دلیل همکاری در برگزاری چنین همایش با شکوهی  ، به گزارش عملکرد اتحادیه طی سال ۱۳۹۶ پرداختند. ایشان همچنین در سخنانی ضمن معرفی دوباره راه های ارتباطی اتحادیه با اعضاء از جمله کانال تلگرام و وب سایت اتحادیه ، از اعضاء خواستند که با پرداخت به موقع حق عضویت کارمندان و مسئولان اتحادیه را در خدمت رسانی هرچه بهتر به همکاران گرامی یاری نمایند. ضمن آنکه همچون سال قبل از پیشکسوت های صنف خواستند که با همکاری هیئت مدیره  زمینه انتقال مکان اتحادیه به محلی دیگر را فراهم آورند. ضمن آنکه ریاست اتحادیه در خصوص برخی از بخشنامه های ارسالی از اتاق اصناف که بر روی سایت اتحادیه و کانال اطلاع رسانی موجود می باشد نیز توضیحاتی بیان نمودند.

حاج آقا شرقی در بیاناتی لزوم حمایت هرچه بیشتر از تولیدات داخل و استفاده هرچه بیشتر از کالای ایرانی را جزء وظایف شهروندان و همچنین همکاران و اعضاء اتحادیه دانسته و از اعضاء اتحادیه و مهمانان درخواست نمودند که با مصرف کالای ایرانی گامی مؤثر در حمایت از تولید کنندگان کشور بردارند.  در انتها جناب آقای شرقی از اعضاء محترم هیئت مدیره اتحادیه درخواست نمودند که در جایگاه و پیش روی مهمانان قرار گرفته و حضار با تشویق از زحمات این بزرگواران تقدیر نمودند ؛ سپس جناب آقای شرقی با دعای نزول رحمت الهی و وسعت روزی حلال جهت حضار سخنرانی خود را پایان دادند.

در ادامه جناب آقای سید محمود هاشمی نائب رئیس محترم اتاق اصناف ایران و ریاست اتاق اصناف مرکز استان فارس به جایگاه جهت سخنرانی دعوت گردیدند . حاج آقا هاشمی به تبیین برخی از مواد قانونی و موضوعات مربوط به اصناف پرداخت و مشکلات موجود از جمله رکود موجود در بازار پرداختند . یکی از اعضاء صنف نیز سؤالاتی از جناب آقای هاشمی در خصوص پیگیری حل مشکلات واحد های صنفی و اداره دارائی داشتند که جناب آقای هاشمی به سؤالات مطرح شده پاسخ دادند. در انتها با تشکر و قدر دانی دوباره از برگزاری چنین همایش با شکوهی سخنان خود را به پایان بردند.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته  از خانواده های معظم شهیدان ، جانبازان و ایثارگران و جمعی از پیشکسوتان صنف با تقدیم لوح قدردانی گردید.

همچنین در این بخش لوح تقدیر و تشکرهیئت مدیره اتحادیه از جناب آقای محرم عابدینی مدیر عامل محترم شرکت صنعت سازان (لیمون) ، جناب آقای حسین بافتی مدیر فروش محترم شرکت و کارگران زیرمجموعه ایشان به نمایندگان شرکت در استان فارس آقایان غلامرضا صحرائی و مجید فرهنگیان تقدیم گردید. ضمن آنکه از نمایندگان شرکت لیمون در استان فارس نیز که در برگزاری همایش همکاری نمودند با تقدیم لوح به صورت جداگانه تقدیر و تشکر گردید.

پس از تقدیر و اهداء لوح ؛ مسئولان اتحادیه طی قرعه کشی به تعدادی از حضار جوایزی از طرف شرکت صنعت سازان اهداء نمودند.

در پایان اجلاس مهمانان و شرکت کنندگان در همایش به صرف شام پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *