اجلاس عمومی سال ۱۳۹۵ اتحادیه صنف سازندگان و توزیع کنندگان پلاستیک و اسباب بازی فروش شیراز

اجلاس سال ۱۳۹۵ اتحادیه صنف پلاستیک و اسباب بازی فروش شیراز

با استعانت از پروردگار بلند مرتبه و  در سایه عنایات امام زمان (عج) روز جمعه مورخه ۹۵/۱۱/۱۵ مقارن با میلاد بزرگ بانوی دشت کربلا ، حضرت زینب کبری (س) و در چهارمین روز از دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی،  اجلاس عمومی اتحادیه صنف سازندگان و توزیع کنندگان پلاستیک و اسباب بازی فروش شیراز با همکاری مدیر عامل محترم شرکت صنعت سازان (لیمون) و زحمات بی شائبه هیئت مدیره و کارمندان اتحادیه و با حضور گسترده اعضاء و مهمانان لشکری و استانی در تالار بهشت زندگی برگزار گردید.

۰۲

در ابتدای جلسه قاری محترم قرآن کریم جناب آقای فصیحیان با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید مجلس را عطر آگین ساخت و در ادامه با نوای سرود جمهوری اسلامی اجلاس آغاز گردید.

 

 

۰۳

اولین بخش از برنامه های همایش آموزش نکاتی چند از قانون نظام صنفی توسط نماینده آموزش و پژوهش اصناف جناب آقای عبدالهی بود .

 

 

۰۴

پس از ایشان جناب سرهنگ جوکار مدیریت محترم اداره کل اماکن عمومی نیروی انتظامی پس از تبریک میلاد حضرت زینب و همچنین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه فجر  با سخنان خود جمع حاضر را به فیض رساندند.

 

 

۰۵در ادامه جناب سرهنگ دوستدار فرمانده بسیج ناحیه بقیه الله (عج) با کلام شیوای خود به بیان فرازهائی از خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند .  ایشان همچنین با سخنانی چند در خصوص سلحشوری رزمندگان اسلام دردوران دفاع مقدس و دلاوری مدافعان حرم فضای مجلس را روحانی نمودند.

 

پس از سخنان جناب سرهنگ دوستدار پذیرائی مختصری از حضار و مهمانان صورت گرفت .

 

۰۶ در ادامه جناب آقای عبدالمحمد شرقی ریاست اتحادیه پس از تبریک به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار و همچنین دهه پرفروغ فجرانقلاب اسلامی با تشکر از جناب آقای محرم عابدینی مدیر عامل شرکت صنعت سازان (لیمون) و کارکنان زحمتکش زیر مجموعه این شرکت به دلیل همکاری در برگزاری چنین همایش با شکوهی  ، به گزارش عملکرد اتحادیه طی سال ۱۳۹۵ پرداختند. ایشان همچنین در سخنانی ضمن معرفی دوباره راه های ارتباطی اتحادیه با اعضاء از جمله کانال تلگرام و وب سایت اتحادیه ، از اعضاء خواستند که با پرداخت به موقع حق عضویت کارمندان و مسئولان اتحادیه را در خدمت رسانی هرچه بهتر به همکاران گرامی یاری نمایند. ضمن آنکه همچون سال قبل از پیشکسوت های صنف خواستند که با همکاری هیئت مدیره  زمینه انتقال مکان اتحادیه به محلی دیگر را فراهم آورند.

حاج آقا شرقی در بیاناتی لزوم حمایت هرچه بیشتر از تولیدات داخل و استفاده هرچه بیشتر از کالای ایرانی را جزء وظایف شهروندان و همچنین همکاران و اعضاء اتحادیه دانسته و از اعضاء اتحادیه و مهمانان درخواست نمودند که با مصرف کالای ایرانی گامی مؤثر در حمایت از تولید کنندگان کشور بردارند.  در انتها جناب آقای شرقی با دعای نزول رحمت الهی و وسعت روزی حلال جهت حضار سخنرانی خود را پایان دادند.

۰۷در ادامه جناب آقای سید محمود هاشمی نائب رئیس محترم اتاق اصناف ایران و ریاست اتاق اصناف مرکز استان فارس به جایگاه جهت سخنرانی دعوت گردیدند . آقای هاشمی در ابتدای سخن به مناسبت همکاری مستمر آقای شرقی با اتاق اصناف و همچنین همکاری اتحادیه با صندوق قرض الحسنه اصناف متن لوح تقدیری که از طرف اتاق اصناف آماده شده بود را قرائت کرده که جناب آقای قدرت اله محمدی به نمایندگی از طرف هیئت مدیره ، این لوح را دریافت نمودند. سپس حاج آقا هاشمی به تبیین برخی از مواد قانونی و موضوعات مربوط به اصناف پرداخت و در انتها با تشکر و قدر دانی دوباره از برگزاری چنین همایش با شکوهی سخنان خود را به پایان بردند.

۰۸در ادامه جناب آقای خسرو فروغان نائب رئیس محترم اتاق اصناف مرکز استان فارس با بیان نکاتی چند در خصوص اصناف و فعالیتهای صنفی حضار را مورد تفقد قرار دادند. همچنین جناب آقای فروغان پس از توضیحاتی در خصوص کمیسیونهای اتاق اصناف از همکاری جناب آقای شرقی به عنوان رئیس کمیسیون بازرسی این اتاق تقدیر و تشکر نموده وتوفیقات ایشان را از خداوند منان خواستار شدند.

 

۰۹

 

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته دربخش اهدای لوح ، از خانواده های معظم شهیدان محسن تصمیم قطعی ، محمد حسن انصاری و کاظم نصیری با اهداء تندیس ویژه همایش ، قدردانی شد. همچنین از جمعی از پیشکسوتان صنف با تقدیم تندیس قدردانی گردید.

۱۷

 

در انتهای این بخش لوح تقدیر و تشکرهیئت مدیره اتحادیه از جناب آقای محرم عابدینی مدیر عامل محترم شرکت صنعت سازان (لیمون) و کارگران زیرمجموعه ایشان به نماینده شرکت تقدیم گردید.

 

پس از تقدیر و اهداء لوح و تندیس به برگزیدگان؛ مسئولان اتحادیه طی قرعه کشی به تعدادی از حضار جوایزی از طرف شرکت صنعت سازان اهداء نمودند.

در پایان اجلاس مهمانان و شرکت کنندگان در همایش به صرف شام پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *